Ultimate magazine theme for WordPress.

ليلى علوي في اليوم العالمي للتلفزيون:مسلسل “التوأم” كان حقيقي من أحب أعمالي التلفزيونية لقلبي واللي قربني من جمهور التلفزيون

0

  جورناليدة

نشرت الفنانة ليلى علوي عبر حسابها الرسمي على انستجرام صورًا من مسلسل التوأم، تذكيرًا لليوم العالمي للتلفزيون قائلة:  (زي ما كان مسلسل التوأم بيحكي عن اختين توأم مولودين ف نفس اللحظة وملامحهم نفس الملامح بالظبط لكن روحهم وافكارهم واهتماماتهم الضد تمامًا ، كان كمان بيحكي عن الخير والشر والابيض والاسود والحب والكره اللي جوّه كل واحد فينا. كل واحد فينا بير مقفول على أسرار كتير .. جواه كل حاجة وكل القيم والمعاني والأفكار الإيجابية والسلبية كمان .. لكن دايمًا احنا اللي بنختار نستسلم لإيه ونصدّق ونتعامل مع نفسنا ومع اللي حوالينا ازاي وبأنهي وِش.. تهاني وعزيزة ممكن يكونوا أختين متضادتين ف كل حاجة لكن كمان ممكن يكون جوه كل واحد فينا تهاني وعزيزة مع بعض .. مسلسل التوأم كان حقيقي من أحب أعمالي التلفزيونية لقلبي واللي قربني من جمهور التلفزيون بشكل كبير جدًا وقت عرضه مين فاكر الأحداث وتفتكروا تهاني تستاهل المصير اللي وصلتله ف النهاية؟).

يذكر أن أخر أعمالها الدرامية هي ودافنشي،الذي عرض في شهر رمضان 2016.

شارك في بطولته : خالد الصاوي، أحمد سعيد عبد الغني، بيومي فؤاد، مي سليم، حسام فارس، محمد أحمد ماهر، ياسر علي ماهر، تميم عبده والمسلسل من تأليف محمد الحناوي، ومن إخراج عبد العزيز حشاد.

 

قد يعجبك ايضا

اترك تعليق

يرجي التسجيل لترك تعليقك

شكرا للتعليق